2010. december 13., hétfő

The perfect weekend

Ne zavarjon ossze senkit, igaz hogy mar december van,de ez a bejegyzes oktober elso hetvegejerol szol.
Csak par mondat elozeteskent,hogy tudjatok kesobb is erdemes lesz visszanezni:D
Csaladot valtottam.Jelenleg egy pakisztani csaladnal vagyok Limerick CITYben (soha tobbet falu,farm:D),ahol 2gyerek van,es 10nap mulva fog megszuletni a 3. baba. 3honap alatt 3szor voltam otthon, igy 10repuloutrol es az ezalatt atelt elmenyekrol is betudok szamolni nektek.Mert tudjuk, a repterek sosem unalmasak:D
                                    
                                                                ...

Kint tartozkodasom alatt ez a par nap volt a legszebb elmenyem.Eloszor ereztem, barcsak sosem mulna el..

Szombat delutan.Kicsit korabbra terveztuk az indulast,mint ahogy eddig szoktuk.Sophia hostgyerekenek a baratnojenek az anyukaja (ertitek?:)) epp Cork Citybe keszult.Felajanlotta, hogy elvisz minket.juhuu.8eurot maris sporoltam a buszjegyen. A multkori esetbol tanultunk. igy szallast is foglaltunk az ejszakara.Es mert...Masnap akartunk lemenni Kinsale-be, ami egy gyonyoru kisvaros az obolben.

Del korul erkeztunk meg. Nem tudtuk eldonteni mivel kezdjunk, egyunk most vagy csak a vasarlas utan. Tudtuk nagyon jol nalunk a shopping nem 1oras program, igy beultunk a mekibe es rendeltunk egy big mac menut.Tudom, tudom.Egeszsegtelen.De imadok bunozni:)
By the way..errol jut eszembe multkor olvastam a neten egy erdekes cikket, miszerint egy pasi vett egy happy meal menut a mekiben, 6honapig tarolta de kozben minden egyes nap lefenykepezte.Nem hiszitek el, de 6honap utan is ugy nezett ki mintha epp csak elozo esterol maradt volna meg. pfujjj.

Kaja utan penneysbe mentunk, meg a bejaratnal megbeszeltuki hogy 2ora mulvatt  talalkozunk.Muszaj volt,sosem talaltuk volna meg egymast annyi ember kozt. Kihasznaltam az alkalmat es miutan O bement az uzletbe gyorsan leleptem kartyat venni.Neki.Masnap volt a szulinapja.
Nem szerettem volna sokat kolteni, igy csak egy ovet vettem.Sophiat pedig tole szokatlan modon elkapta a vasarlasi laz.Elvezet volt nezni,de komolyan
2ora utan mar a kasszaknal osszefutottunk, meg is lepodtem hogy nem kestem.Maniakus keso vagyok:)
Nala rengeteg szatyor volt, igy megkerestuk a szallasunkat.Kb 10percre volt a kozponttol, baratsagos kis hely.
Becsekkolaskor ert bennunket az elso meglepetes.Mielott jottunk telefonon erdeklodtunk az arak irant. Akkor 20euro/fo/ejt mondtak.Mire odaertunk es lattak hogy kulfoldiek vagyunk ez az ar mar 30euro lett.
Kicsit fel voltam haborodva, hangot is adtam a velemenyemnek,de semmit nem szamitott.Ugy dontottunk kifizetjuk, nem volt lelkieronk egy masik szallas utan kutatni.Ledobtuk a cuccokat es nyakunkba vettuk a varost.Rengeteg fotot keszitettunk. (lsd picasa.. kesobb:))

Nagyon szeretem a varos hangulatat.A nagyobb tereken es fobb utcakon kint vannak a kaja es szuvenir arusok, a zeneszek pedig hagyomanyos ir zenet jatszanak. Elnezelodtunk, egy marokkoi arustol finom cukrokat vettunk.
Kesobb megtalaltuk Cork legnagyobb piacat, az English Marketet.Mindent megtalalsz ott, amit csak akarsz






Gyorsan eltelt a delutan.Szallas fele tartva meg beneztunk egy szuvenireshez.Lattunk egy polot "Kiss me I'm Irish" felirattal.Gondoltuk tok jo lesz ha mindketten veszunk egyet es holnap ebben fogunk turistaskodni.Bejott,midenkinek tetszett:) (Termeszetesen ha ezt viseltuk mindenkinek az volt az elso kerdese "Where r u from?"



Egesz nap csak mentem, tudtam ha most nem pihizek akkor nem fogom birni az ejszakat.De csak forgolodtunk az agyban.Alvasbol X-factor nezes lett.
Mar fel9kor neki alltunk keszulodni.Smink-haj kész,indulhat a buli.
Lementunk Havanaba, leultunk egy asztalhoz es csak vartunk.Mire is? Sophian kerek perec kijelentette ma az o szulinapja van, nem hajlando kolteni egy forintot sem.(vagyis eurot)Elso korben meghivtam, de annyi penzem nem volt hogy az egesz estet alljam.Korabban emlitettem hogy az ir sracok kicsit batrabban kezdemenyeznek.Ez arra az estere is igaz volt.Mindig meghivtak minket:) Pluszban talalkoztunk ugyanazzal a pasival aki multkor fizette a beleponket.Felismert,odajott, koszontott mint egy regi ismerost.
11korul beindult az elet, az also szinten inkabb r'n'b -s zeneket jatszottak.Ejfel korul dontottem ugy, hogy ok, menjunk fel, multkor is jobb volt a party az emeleten.De...Aznap este nem volt szerencsem.3szor!! alltam sorba es/vagy akartam belogni de a biztonsagi mindig eszrevett.Nem jutottam fel.. xD (21ev a korhatar, en csak fel ev mulva toltom be..)
Mas valasztasunk nem volt, lent buliztunk az est hatralevo reszeben. Csatlakozott hozzank Sophiiia 2bnoje,meg Belgiumbol ismertek egymast. Osszejott a csapat:)
Az est folyaman rengeteg egyenruhas egyetemista sracot lattunk.sooo sexy:) Ki nem hagytuk volna a tarsasagukat..
Termeszetesen fel3kor ismet vege lett a partynak, 1oras sorban allas a ruhatarnal es indulas haza.Mi csak szenvedunk, nem ehhez vagyunk mi hozzaszokva
Egy utso szulinapi enek Sophianak es agyban is vagyunk.Jol esik,reggel fel9kor indul a buszunk Kinsalebe.





Kinsale
A nem tul sok alvas es a buli nyomai is meglatszottak az arcomon.Hol van a napszemuvegem?jha,elhagytam.. Erot vettem magamon, vagyis inkabb csak Sophia hatasara sikerult kimaszni az agybol, kicsekkoltunk szallasrol majd reggeli utan neztunk.Aznap kihagytuk a "kezdjuk a napot a mekiben" programunkat igy egy kis boltban- pekseget nem talalva..de tenyleg itt meg ilyet nem is lattam- megvettuk a kis reggelinket.Bar olni tudtam volna egy kaveert.hhh..Szoval jol indult a nap:)
Buszt nem kestuk le, bar utolso pillanatban ertunk csak ki..Azert fenykepet itt is csinaltunk






kb 45perc volt az ut Kinsalbe.Az uton szokatlanul csendesek voltunk.hehhe

Erkezes utan gyonyoru panorama fogadott minket.Bar igy kora reggel nem igazan tudtam ertekelni.Sophia feltunoen jo kedvu volt es porgott 1000rel.Imadom ot,de az akkor egy kicsit sok volt:D

Sok-sok fenykep utan kitalaltuk lemegyunk a strandra.Csodalatos ido volt,megsem furodni akartunk,csak homokos tengerparot.Elindultunk a tablak iranyaban.Hopppa,11km.Ahham,perszeee.Felejtos.
Sophia biztat semmi gond,majd stoppolunk.Nem dijaztam,de jobb otlet reven meggyozott.Elso korben megall egy kocsi.Mint a filmekben,lehuzzak az ablakor, a fu szaga es fustje csak ugy szall ki a kocsibol es megkerdik hova megyunk.Ravagtuk hogy tuti nem arra mint Ti es mar ott sem voltunk.
Masodszorra mar egy kedves no allt meg, pont a strand fele megy.Elvisz minket.

A tengert megpillantva elojott a gyermeki enem.Cipot le, terdig gazolok a vizben, 32fogat villantos vigyor:D es csak erzem hogy elek.A tenger illatat, a hullamok zajat.Senkivel nem csereltem volna
A kovetkezo par ora csak azzal telt el hogy setaltunk a parton, rajzolgattunk a homokba es etc....Izmos testu vizimentoket nem lattunk.hhh :D

Viszonylag konnyen sikerult fuvart talalnunk idefele, hiszen varosban megis csak nagyobb a forgalom mint vasarnap delelott egy strandon.Veszett ugy volt,es vicces is hogyan fogunk a semmi kozepebol visszajutni a varosba.Csak az utolso utani lehetosegnek gondoltuk a gyaloglast.Lustak vagyunk:D
Ennek koszonetoen vagy 1.5orat alltunk kitartoan az ut szelen.Sophia nem adta fel, de en leutlem ragyujtottam es bamultam a tengert.Nem tudtam idegeskedni:)
Nem adtuk fel,de meg is lett az eredmenye.Egy amerikai hazaspar felvett minket es meg tanacsot is adtak hova menjunk enni.Mar nagyon ehesek voltunk.
Meg szerencse hogy minden etterem elott kint volt az etelvalasztek-arral egyutt,igy nem egtunk feleslegesen azzal hogy leulunk es az arakat meglatva felallunk es angolosan tavozunk:D (csak ugy mellesleg tengerpart reven a legtobb etterem a halas etelekre specializalodott.1-1 ilyen fogasert 60-70eurot is elkertek.
DE tudjuk a lehetosegeink hatartalanok.Bementunk egy sparhoz hasonlo boltba kemeny 3euroert megvettuk a kis szendvicsunket.Majd egy padon ulve el is fogyasztottuk.hhh.Csoveskedtunk egy sort.
Ezutan mar csak a kotelezo szuvenires boltlatogatasok maradtak.Az egyik kis utcacskaban meglattam egy kavezot,terasszal,ahol szabad volt a dohanyzas.Ne,ne,nem hiszem el, 1.5honapja nem ittam egy jo kavet es szivtam el egy cigit.Egyutt.Sophia nem rajongott az otletert,o kifejezetten utalta hogy en dohanyzom,de nem banta meg, azt mondta hogy itt itta elete legjobb forrocsokijat.Hehh

Ahogy leultem ereztem itt a vege,semmi erom nem maradt masra.Eso is eleredt kozben.Ugy dontottunk vissza megyunk buszmegalloba.Nagyon izgalmas 1ora kovetkezett.
Majd buszra fel-Corkban le.30perc mulva indult a masik buszunk Fermoyba.Onnan pedig taxival jutottunk haza Castlelyonsba.
Sophia csak gyozkodott hogy ha hazaertunk egyunk,zuhizzunk es vegyuk nyakunkba az ejszakat.Vasarnap???2napos varosnezes-szulinapi party es 3ora alvas utan???Talan eletemben eloszor mondtam nemet egy bulira:D

U.I. Kepeknek csinalni fogok Picasa albumot es a linket a menusorban majd megtalaljatok.Tul sok keszult ahhoz,hogy ide a bejegyzeshez feltoltogessem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése