2011. január 21., péntek

Help me

Kedves Olvasoim!

A segitsegeteket kernem..Teljesen dontesketelen vagyok:)
Az a helyzet merult fel, hogy a hostcsaladom (apuka nelkul) hazalatogat Pakisztanba, nagyjabol 2honaprol lenne szo.
3lehetosegem lenne
1, Felajanlottak hogy kifizetik a jegyeimet es a vizumot, elmehetek veluk.Persze ha csak szeretnek.
Elonyok:
 - 1ertelmu:) Megismerni egy uj orszagot, kulturat.Pakisztan gyonyoru es hatalmas orszag, tele van izgalmas es varazslatos hellyel.Hatalmas hegyek, kek tavak..Dublintol kb 9-10ora repulout, ne tessek ossze teveszteni Pakisztan nem arab terseghez, hanem mar Indiahoz tartozik. Igaz,hogy a lakossag 90%-a muszlim es a csador viselese kotelezo, de a csador nem fekete, szines es hatalmas mintak vannak rajta.Tiszta indiai-style:)Csak az utcan kell viselni, illetve idegen ferfiak elott.A hivatalos nyelv az  urdu es az angol.
 Ha a szivemre hallgatnek egybol igent mondtam volna...Ugy erzem ez egy vissza nem tero lehetoseg, hiszen a csaladdal nagyobb biztonsagban lennek mint ha kesobb turistakent latogatnek el oda,es....hazugsag lenne azt allitani hogy nem mellekes szempont hogy ezt az utat ok alljak. (csak a jegy 1000euro, vizum 200, es megveszik nekem a ruhakat)
Hatranyok:
 - 1etlen egy okot tudok mondani, amiert ezt megsem mernem bevallalni. A biztonsagerzet hianya..
Feher,europai es kereszteny nokent egyertemuen kitunok a tomegbol. Apuka nekem feltetelkent ki is kototte nemhogy nem mutatkozhatok europai ruhaban,de meg csak el sem vihetem magammal.Ezzel szerintem mindent elmondott:) Gyakoriak az emberrablasok, a spontan utcai harcok, terrorcselekmenyek..
Anyuka szerint ha betartom a szabalyokat es mert amugy is veluk leszek mindig,ezert baj nem tortenhet.En bizok benne:)
                

                                                              "Pakistan-style"





                                            



2.Itt maradok apukaval
Elonyok: 2honap szabadsag fizetessel.Szerintem nagyon jol hangzik:)
Hatranyok: Sajnos nemsok ismerosom van a varosban annak koszonhetoen hogy idom sincs baratkozni, apuka dolgozik igy nagyjabol egyedul toltenem a napjaimat.Nha itt az unalomba halnek bele...


3.Dublin
Apuka es anyuka testvere hazasok.Mivel anyuka testvere is megy Pakisztanba, igy az a lehetoseg is felvetodott hogy amig o tavol lesz en elmehetek vigyazni az o babajara.
Elonyok:
1gyerek, 8honapos.Sok idot toltottem vele,nagyjabol ismerem, jol kijovunk egymassal.Nem sok gondom lenne vele
Dublin, imadom azt a varos.Talan kicsit nagyobb tarsasagi eletem lenne.Remenykedjunk..
Hatranyok: haaat nem is tudom. Hirtelen egy sem jut az eszembe.

Tehat a legesszerubb valasztas Dublin lenne, de mint emlitettem a szivem Pakisztanba huz.
Nos, Kedves Olvasoim,Ti hogy dontenetek?

4 megjegyzés:

  1. Hát Dórikám,értem én h a szíved hova húz,de a biztonságod az első! én a 3. lehetőségre voksolnék. Már csak azért is mert féltelek! De a te döntésed. puszillak! Bármit dönte:) pussz,Viola

    VálaszTörlés
  2. Én a másodikra... 2 hónap semmit tevés az jóóó :) amúgy meddig tartana? mert ha mostanság akkor pl átjöhetnél hozzám angliába. erre nem is gondoltál???? :) de te döntesz. Pakisztán biztos szép, érdekes. Puszi, Évi

    VálaszTörlés
  3. Szia Dóri, bocsi, hogy ismeretlenbe írok, de ki ne hagyd Pakisztánt! :) Ez egy hatalmas élmény, és ha nem lennél biztonságba, biztos a család se menne ki! Én biztos hogy mennék a helyedbe! Magdi

    VálaszTörlés
  4. koszi koszi mindenkinek:)
    igazabol mindegyik variaciora kaptam egy voksot... ugye hogy nem is olyan konnyu a valasztas:)
    Magdi, Te vagy az elso ember aki biztat az utazasra... Orulok,hogy vegre talaltam egy embert:D
    pusssssssssssz

    VálaszTörlés