2010. szeptember 14., kedd

Az utolso hetem Magyarorszagon

Ahogy teltek a napok egyre inkabb egy nyomaszto erzes lett urra rajtam.Az a tipusu ember vagyok,aki hajlamos tultervezni es bonyolitani a dolgokat.Most jott el az a pillanat,amitol mindig is feltem,hogy fogalmam sincs mi fog tortenni.Minden elethelyzetre legalabb A-B-C tervem van,de most...Nem ereztem,hogy ura lennek a helyzetnek.
Utolso hetemrol hatarozott elkepzeleseim voltak.Hat semmi sem ugy jott ossze,ahogy kellett volna.:S
Hetfon reggel meg mely depresszioban voltam baratomtol valo bucsu miatt.Estere erott vettem magamon,es beszabadultam a varosba,shoppingolni.A vasarlas tenyleg gyogyir, en boldog lettem,a penztarcam pedig ures.hehhe. (zarojelben megjegyzem az ujonnan beszerzett holmik szinte kivetek nelkul otthon maradtak- lehetetlen feladat lett volna elpakolni)
Kedden Kaposvaron voltam, Eu-s tajkartyam szerettem volna kivaltani.Kitalalhatjatok,pont ezen a napon nem volt ugyfelfogadas.juhu.
Csutortokon meg egyszer utoljara elmentem Pecsre.Imadom azt a varost:) Beszereztem az univerzalis konnektor-atalakitom. (Fogalmam sem volt ide milyen kell,igy olyat vettem ami a vilag osszes orszagaban mukodik.Kesobb meg jol fog jonni,nem allok meg Irorszagnal:)) Majd az ajandekok. Piros paprika,konyvek Magyarorszagrol, bor, turo rudi, csoki...csupa Hungarikum.
Az utolso napomon mehettem ujra Eu tajkartyaert.Kb 5perc alatt kesz is volt,csak az utazassal telt el a fel napom.
6ora korul ereztem nem huzhatom tovabb, el kell kezdenem a pakolast.A fejemben megvolt a lista, mi az amit feltetlenul vinnem kell, kis naivan azt hittem max 2ora es kesz is leszek.ahha.persze
Ejfelkor mar a siras kerulgetett,mikor a kesznek hitt borondot lemertem.34kg volt.Pfff.Hogy lehet 14kg-t eszrevetlenul felvinni?-sehogy. Utolso remenykent athivtam tesomat,aki kegyetlenul kiszortirozta a ruhaimat azzal a cimszoval: majd veszel ott.koszi
Az Aer Lingusnal indulas elott 30oraval lehet elkezdeni az online csekkolast.Fel2kor-fogadni mernek hogy elsokent-sikeresen bejelentkeztem a jaratra.Majd hirtelen otletkent eszembe jutott,hogy ketto helyett csak egy transzferrel fogok menni,es rendeltem plusz egy jegyet a Gatwick Expressre.
Hajnal 3ra keszen voltam a nyomtatassal,beszallokartyak a kezemben.Majd egy 'gyors' zuhi utan hajnal 4kor- es meg mindig 4kg sulytobblettel- feladtam, csak aludni akartam.De..
1oraval kesobb ismet talpon voltam,hiszen 8kor indult a vonatom Bp.re

2 megjegyzés:

  1. Vigyázz magadra!
    Csinálj sok képet kint. Ma is voltam beadni vhova az önéletrajzom, remélem meg tudlak majd látogatni. :-)
    puszi
    Évi

    VálaszTörlés
  2. A bejegyzest lassan irom a kepeket is toltom, csinaltam mar parat.
    Nagyon orulnek ha tudnal jonni, vhogy megoldjuk.
    Mint mindig:)

    VálaszTörlés