2011. december 12., hétfő

Szabad kimeno

Februarban kaptam egy egesz napos kimenot az okbol, hogy az egesz family latogatoba jott a hetvegere, es mivel pontosan tudtak hogy ilyenkor szenvedes az otthonlet, igy elkuldtek a tolunk kb 30km-.re levo kis turista faluba, Adare-ba kicsit korulnezni.Allitolag az Amerikaik egyik kedvenc udulohelye, es rengeteg eskuvot is tartanak a helyi kis templomban. Aznap delutan fullon volt, 2mennyasszonyt is lattam.




Ami meg erdekes hogy ez a kis falu eleg elit hely, es csak a gazdagok tehetik meg, hogy itt fenttartsanak egy hazat.

A hely feelingje magaval ragad, mintha egy kicsit kiszakadnal a mai rohano vilagbol, a taj festoi es az egesz falu kozepkori hangulatot idez. Az utcak telle vannak nadfedeles hazakkal, a legtobb ajandekbolt, de vilagmarkakat is talaltam-es kicsit sem volt szokatlan latvany a Versace uzlet egy paraszthazban :)







A buszmegalloval szemben van egy kis tourist office, benne egy kis kavezoval es szuvenir boltocskaval,
Itt talaltam ra egyik kedvenc irorszagos kulcstartomra, amin a kovetkezo szoveg all:

Where ever you go
whatever you do
may the Luck of the Irish
be there with you

Nagyon megszerettem, azonnal a szivemhez nott.A szerencse nha meg a power pedig azota is velem van:)

Ezutan egy kicsit setaltam, keszitettem par kepet, es egy parkban uldogeltem majdnem 1orat, Elveztem ezt a szep napot.








A terkepen felfedeztem egy kastelyt, amit mindenkepp szeretten volna megnezni.A buszbol lattam is egy hasonlo epuletet, de mint kesobb kiderult amit a kastelynak hittem az egy 5csillagos hotel volt, ami akkor derult ki mikor beakartam menni a nagy kapun, es egy biztonsagi megkerdezett mit is keresek itt. De mivel eleg szep volt, igy bekeretoztam a parkba egy setara es par fotora.





A hotelhez tartozott egy hatalmas golfpalya, aminek a kozepen egy var romjai voltak. Sajnos nem tudtam kozelebb menni, mert egy kis patak volt a valasztovonal a park es a golfpalya kozott.


A fotok utan elkoszontem az amugy hot biztonsagi ortol, es meg egy templomot utba ejtettem a buszmegallo fele tartva.


Este7korul erhettem haza, meg vacsorazni sem volt kedvem lemenni a rokonokhoz, igy inkabb aludtam egy orat, feloltoztem es kimentem bulizni.

Mar irtam a magyar baratnomrol, ezentul hivjuk A.-nak. A.nak volt egy munkatarsa beceneven Ronaldo, aki feltunoen a kozelemben akart lenni,MINDIG.Egeszen addig nem is zavart mig csak a jo oldalat ereztem a dolognak (ingyen bulik, es ajandekok) de mikor mar vilagossa valt hogy kezd komolyan erezni vmit irantam- hiaba tudta hogy van baratom-  kicsit beparaztam. Igazabol en voltam a hibas, hogy hagytam hogy szegeny idaig eljusson, de nem fogok hazudni, nagyon tetszett hogy vegre valaki elkenyeztet, es vegre megint nonek ereztem magam.Hogy is tudnam pontosan kifejezni..igen, szeretet hianyom volt. -.-
Szegeny srac meg honapokig hivogatott, kerdezgette a baratnomet rolam es megragadott minden alkalmat hogy talalkozzunk.

Hogyan vetettem ennek veget?Sehogy.. Egyik alkalommal mikor baratommal voltam Ronaldo felhivott, a baratom pedig kivette a kezembol a telefont, es megkerte hogy hagyjon beken., Ezek utan meg inkabb lelkiism. furdalasom volt:/ 

Kedves fiu/ferfi olvasoim!A sztori utan azert szeretnem leszogezni, hogy a lanyok nem gonoszak- en pedig foleg nem:D- de egy olyan lany utan akinek 2eves kapcsolata van, kar futni..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése