2012. február 4., szombat

Pakistan style, Cheesecake, Birthday

Pont a szulinapom elott 2nappal erkeztem vissza, igy az elso het ismet unneplessel telt.

3het utan eloszor latni a gyerkocoket elmondhatatlan erzes* Anyukaek nem tertek haza ures kezzel az utrol, kaptam toluk egy szep ruhat, tipikus indiai szandalokat es hennat. Imadom az osszeset, az biztos ha ezeket felveszem(felmerem venni?) mindenki eszre fog venniJ




A 21. szulinapom elso felet hostcsaladdal toltottem, akiktol ajandekkent penzt kaptam, es elmentunk egy 1napos kirandulasra a hetvegen.
Eloszor egy nagyon szep, a kozepkort idezo etteremben ebedeltunk, ahol eletemben eloszor megkostoltam a cheesecake-t.Egyszeruen a IMADOMJ






Majd a delutant a tengerparton toltottuk.




A legjobbak <3

Haza fele pedig meg beugrottunk egy parkba, ahol mind az 5en total elvesztettuk a kontrolt es mi felnottek is gyerek modjara jatszottunkJ Elkepeszto volt:D


Szulinapom 2. felet A.val toltottem.
Elmentem a lakasara, csak egy kis iszogatast terveztunk.Majd egy ponton lekapcsoltak a villanyt, es elenekeltek a Happy birthday-t, es egy mini tortat is kaptam.Annyira boldog voltam, jol esett a gesztus, es hogy gondoltak ram.




Az extra pedig egy kis buli volt.


Ahol tulsagosan elragadott minket a pillanat mamora:DD Azota is crazy-. Night-kent emlegetjuk hahahha







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése