2012. február 4., szombat

Do u remember?

Meg emlekszel melyik volt az utolso irorszagos bejegyzesem?MeglepodnekJ
Az elmult par hetet internet kapcsolat nelkul toltottem (ami egy halalos itelettel is feler egy au pair eleteben) ,mikor mar epp a semmittevesbe keszultem belehalni eszembe jutott, hogy akar mindennap irhatnek egy kis szosszenetet, avagy igen termekeny napok allnak mogottem, ami a blogirast illeti..Es ezutan lezartnak tekintem ezt a reszt.

Szabadsagoltak

Miutan marc.ban eldolt ki merre veszi az iranyt lefoglaltuk a repjegyeket.Akkor bele sem gondoltam- most pedig mar visszasirnam- mennyire szerencses voltam hogy ezt mindig fizettek nekem.
Mindig is ki szerettem volna probalni a nemet Lufthansa legitarsasagot, es mivel az anyagiak nem jelentettek akadalyt erre esett a valasztasom. Sajnos Dublin-.Budapest kozott nincs kozvetlen jarat, igy Frankfurti atszallassal  kellett megoldani az utazast.




Ha megneztetek a kepet lehet feltunt hogy a Dublin-Frankfurt jaraton  Business Class-nal csekkolhattam be.Amit hivhatunk mazlinak vagy csupan ezt dobta a gep.Fogalmam sincs.Az teny hogy mindig turista osztalyra foglalokJ

Anyukaek az Etihad Airlanes Karachi-ba tarto gepere foglaltak, osszehangolva az enyemmel, vagyis egy napon es hasonlo idoben is indultunk.
A repterre valo utazast egy kihivasnak is felfoghatnank.Beszeljenek a tenyek.
Az en borondom mindig a limit felett 1-2kg-val mozog, plusz a kezitaska.
Anyuka egy borondot csomagolt aminek a sulya also hataron is minimum 40-50kg kozott mozog.A tapszertol a gallonos tejig(!!)  mindent elpakolt, hiszen elmondasa szerint a pakisztani quality nem megbizhato.Es akkor ezekhez meg csapjuk hozza a 3pici gyerkocot.Jol hangzik, nem igaz?:)
Apuka meg a taxi indulasat sem varta meg, 10korul elzuzott aludni.Pedig annyit igazan megtehetett volna hogy a busz all.ig kivisz minket, vagy ha nem is engem, legalabb a gyerekeit!
A buszunk hajnali 1kor indult, de mar egy oraval elotte ott szobrosztunk.Szembe velunk feltunt egy burger king ahova beultunk melegedni.A helyen a buliba tarto/bulibol erkezo  reszegebbnel reszegebb egyedekkel volt megspekelve, de mi meg kozottuk is feltunoek voltunk:D



A Limerick-Dublin kozotti 4oras buszutat felholtan es szetfagyva, de tuleltem.Miutan leszalltunk a buszrol tunt fel hogy nem egy terminalbol indulunk, nekem mar nem volt sok idom, igy sajnos anyukanak egyedul kellett megbirkoznia a cipkedessel.


Utazas esemenytelen, azonban a Frankfurti repter hatalmas, egy rosszul bemert ajto es a nemzetkozi varoban talalom magam.Mivel szant szandekkal el akartam hagyni a repteret atszallas kozben ezutan egy biztonsagit kellett keritenem aki kikisert az exithezJ

Budapesten valo landolas utan a barataim vartak a repterenJ Beultunk egy kinaiba, majd mivel Pecsre keszultunk az utra vettunk par pezsgot es energia italt.Mindig talalunk okot az unneplesre hehhhe.Az ut slagere pedig a Rihanna-sms volt.Nekem vannak a legjobb fej barataimJ))





A szabadsagom osszesen 21nap volt, amibol 2hetet baratommal voltam, 2hetveget barataimmal buliztam, es 1hetet pedig csaladdal toltottem.21nap nem keves, de rengeteg szervezest igenyelt hogy mindenre es mindenkire jusson eleg idomJ
Igy is jutott boven szerelem armany es intrika, pont mint egy szappanopera hahhaha.

Sok mindent meselhetnek, de nem teszem.Ez nem az a resz:D Azonban 5dolgot kiemelnek ami mely nyomot hagyott bennem.

1.-  Az idojaras.Komolyan felmerult bennem a kerdes, hogy mar sosem fogok tudni normalisan az evszakohoz megfeleloen feloltozni?Mint mar sokszor emlitettem hozzaszoktam az ir idojarashoz, igy ha pl. Magyarorszagon  plusz 10-12C van en siman poloban maszkalok az utcan.Sokan neztek ram ez miatt furcsan.Pedig egyszeruen csak immunissa valtam a hidegre hahah.

2.- A baratom Magyarorszagon tanulo kulfoldi diak. Evente 2szer megy haza, a tavaszi es nyari szunetben.A tavaszi szunet epp az ott tartozkodasomra esett.Sajnos neki mar hamarabb megvolt a jegye, mint hogy bennem egyaltalan felmerult hogy hazamenjek..Sosem felejtem el hogy ultunk a vonaton,o a repterre ment en pedig fel uton atszalltam egy csaladhoz tarto vonatra.Ugy sirtam mint egy kisgyerekL

3.-Eloszulinap.Barataimmal tomboltam, Tole pedig egy olyan dolgot kaptam ami nagyon sokat jelent nekemJ Megigertette velem hogy nem bontom ki amig vissza nem erek, de hat nobol vagyok, a varakozas nem az erossegem, bocsiJ

4.-Mielott egyaltalan belevagtam az au pair eletbe sokan mondtak vigyazz a kilokra, ha egesznap otthon van az ember konnyen megtortenhet hogy bucsut kell mondani a regi feneknek:D Persze ez nem altalanos, de velem megesett a baleset:D es ez csak akkor tunt fel mikor az amugy nem fitness orult baratom megkerdezte nincs e kedvem vele elmenni gymbe parszor.Enyhe celzas:D

5.-  Az erzes mikor radobbensz, hogy semmi sem ugyanaz mint mikor eljottel.A dolgok-toled fuggetlen- valtoznak. A barataim, a kornyezetem, minden. Tudom, hogy mikor hazamegyek mar nem folytathatom ott, ahol abbahagytam. Mar semmi sem ugyanaz mint mikor 2010 szept. 4.en elindultam vilagot latni..es furcsa, mert en a regi eletemet akarom!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése