2010. augusztus 26., csütörtök

20kg...

...a súlylimit.Hogyan fogom a fél életem becsomagolni egyetlen bőröndbe? Biztos mindenki szembesül ezzel a problémával aki hosszabb távra utazik,de nekem ez lesz az első hogy búcsút intek a kis hazámnak.Legalábbis ennyi időre.
Kedden szerencsésen haza értem Siófokról. Mind a 6db! táskámat a sarokba dobtam, szerintem már ki sem pakolok.Szeretem a rendet, vagy ha legalább azt tudom mit hol találok. Érzem, kezd úrrá lenni rajtam a káosz. 2napja az ágyban fekszek, nyomom a gépet. Töltögetem a térképeket, a menetrendeket és csak gondolkozom.
Jövő héten megyek Pécsre és elköszönök Tőle is. Úgy érzem csak egy szavába kerülne, és boldogan maradnék. Mindig úgy gondoltam nem fogom az álmaimat és önmagam feladni senki miatt sem.De ha egyszer ennyire szerelmes az ember és ilyen r*hadt nehéz az elválás...  Komolyan, szívem szakad meg.

Ma kinyomtattam a repjegyeket. Sikerült a London-Cork járatra ablak melletti helyet foglalnom. Juhúúúú:D Szárny mögött, jobb oldalt.Tökéletes kilátás.Enyém lesz a 24/F-s ülés:D
Mivel a 2gép indulása között cirka 10,5 órám lesz, ráadásul két különböző reptérről is indulnak, ezért 2 transzfert is rendeltem. Ennek hála viszont egy gyors városnézést is kapok Londonból. Yes.

Ma kaptam e-mailt anyukától. Már nagyon izgatottak az érkezésem miatt. Néha túl szép hogy igaz legyen. Küldtek egy képet is amin mind a 3an rajta vannak, most pénteken készült apuka bátyjának az esküvőjén. Annyira húsi a kis srác. Már nagyon várom a találkozást. Lesz egy öcsikém is:)

Visszaszámolás indul... 10nap múlva már Írországban fogom álomra hajtani a fejem.
Kivéve, ha: a gépem indulásakor esni fog vagy vihar lesz. Rettegek a repüléstől, akkor fel nem szállok rá az tuti...Ezért is foglaltam hátsó sorba helyet. Egy felmérés szerint 40%-al nagyobb a hátsó sorokban ülők túlélési aránya baj esetén. Biztosra megyek.:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szép a blogod, és rettentően örülök, hogy rá akadtam. Én is épp aupairnek készülök, mondjuk még csak a család keresésénél járok, de szívem vágya lenne, ha Írországban élhetnék egy ideig. Lenne egy kérdésem, ha nem okoz gondot. Te milyen okiratokat szereztél be az indulásod előtt? Én most az Európai Uniós Kártya miatt aggódok, mivel úgy néz ki, lenne egy jó család, de már a hónap végén mennem kéne, és az igazság az, hogy csak a jövő héten tudnám igényelni, viszont nem vagyok benne biztos, hogy röpke két hét alatt meg is érkezne. Szívesen vennék tanácsokat is, ha esetleg akad, és ha nem bános, szeretnék még feltenni pár kérdést. Már most nagyon izgatott vagyok, pedig gyakorlatilag még 100%-ig biztos családot sem találtam. Esetleg elkérhetném az e-mailed vagy az msn-címed? Remélem, nem vetted sértésnek a kommentem. És olvasom tovább a blogod :))
    Üdv:
    Jane (nickname, of course :-)

    VálaszTörlés
  2. sziaaaa
    orulok, ha segithetek:)
    az unios tb kartya miatt ne aggodj, azt helyben megcsinaljak, kb 5perc alatt kesz is van.
    az e-mail cimem bs.bs@freemail.hu , nyugodtan irj es megprobalok hasznos tanacsokat adni.
    es helyileg merre lenne a hfamily jelolt?

    VálaszTörlés