2010. augusztus 18., szerda

Családkeresés

Július közepén határoztam el hogy beadom a jelentkezésemet egy ügynökséghez.
Hetekig olvasgattam a már kint élő lányok blogjait, és sok-sok infót szereztem a témában mire megtaláltam az akkor még tökéletesnek tűnő irodát.
Mindenképpen ügynökséggel szerettem volna menni, ezt a megoldást tartottam a legbiztonságosabbnak ha már az ember egyedül vág neki a nagy világnak.
Elkezdtem beszerezni a papírokat. Útlevél, személyi, referenciák, fotók, bemutatkozó levél...1,5-2 hét múlva sikerült is mindent a kezemben tartanom, ami nem volt könnyű feladat, lévén hogy az otthonomtól 160km-re köt a munka.Nem kevés időmbe és pénzembe került hetente haza járni.De sikerült, összehoztam.Gondoltam még akkor..A jelentkezés elküldése után pár nappal jött is a válasz. Túl rövidnek találták az általam bejelölt 6hónapos kint tartózkodási időt. A véleményük szerint ne reménykedjek,
Yes,great. Nem erre számítottam, csalódottnak éreztem magam.De nem akartam csak úgy veszni hagyni a dolgokat...
...Adtam magamnak pár napot és még nagyobb lelkesedéssel vágtam bele a keresésbe. Ugyanakkor az idő is sürgetett, szeptember elején indulnom kell, hogy beleférjek a 6hónapba. A tanulmányaim miatt legkésőbb márciusban haza kell/ene  jönnöm.
Beregisztráltam egy családkereső oldalra, és a számomra szimpatikusnak tűnő családokat bejelöltem, így szerettem volna tudatni velük, hogy hééé, itt vagyok, én vagyok a legjobb, engem válasszatok:)
Nem igazán hittem a dologban, rengeteg lány van az oldalon, akik ugyanazt szeretnék mint én...
Rövid időn belül kaptam pár pozitív visszajelzést, de igazán csak egy család volt végig nagyon kedves és segítőkész.egész idő alatt.

my host family

A család gyönyörű helyen lakik, Cork városától 20percre. Anyuka tudós, apuka állatorvos, és egy 13hónapos kisfiúra kell majd vigyáznom.
Kapok saját szobát, tv-vel,dvd-vel,nettel és fürdőszobával. Még a jelenlegi au pair lakik ott, aki szept. 9.én fog haza utazni Spanyolországba. Örülök,hogy ott lesz az érkezésemkor. Megmutatja a környéket, segít eligazodni az új életemben. Remélhetőleg pár barátjának is bemutat, szeretnék minél több embert megismerni. Társaságfüggő vagyok,nem hiszem hogy hosszabb távon kibírom barátok nélkül..
Járhatok iskolába, ahova el is tudnak majd vinni. A család elég nagy társasági életet él, szerintem unatkozni sem fogok mellettük:)
Anyukával leveleztem mindvégig,aki nagyon kedves volt.Napi szinten tartjuk a kapcsolatot,és már az első telefonbeszélgetésen is túl estünk, ami elég érdekesre sikeredett.. 24óra nem alvás után a nevemen is gondolkoznom kellett, nemhogy egy rossz minőségű vonal túloldaláról angolul hadaró anyuka minden szavát megértsem. Izgultam, féltem, de ez is megvolt. Este már küldött is egy mailt, hogy jó volt velem beszélni:) Örülök,örülök, de tulajdonképpen ő beszélt, én meg csak erősen koncentráltam hogy megértsem.. de a lényeg, igeeeen, I will be the next au pair.

Utazás
Ma sikerült átvennem a személyimet. Jövő héten megkapom a fizum és az első dolgom lesz lefoglalni a jegyeket.
Szerencsémre vagy éppen szerencsétlenségemre pont most vannak a nagy akciók a légitársaságnál. Ahogy nézegettem 5.-e előtt már csak pár szabad hely van a járatokon. Ami nagyon necces, mert nem szeretnék 3átszállással érkezni.
A terv: Budapest-Dublin
           Dublin-Cork
B terv: Budapest-London
           London- Dublin
           Dublin-Cork

1 megjegyzés:

  1. Jaj jaj, csak sikeruljon!!! En nagyon szurkolok neked!

    Andi New York-bol :)

    VálaszTörlés