2010. augusztus 19., csütörtök

Útiterv

És kééééész. nem kevés időbe,nem kevés energiába, viszont sok ébren töltött éjszakába, neten lógáson, és az összes légitársaság honlapjának átböngészésébe telt,mire a legolcsóbb:) ajánlatra találtam.
Napokat nem írok, senkinek sem adok tippeket mikor hol fog rám találni:D

X szept Budapest- London (Luton)
            18:20         20:00

X+1 szept  London (Gatwick Airp.)- Cork (Int. Airp.)
                  06:35                               07:55

A vonatom reggel 8kor indul Bp-re, így kijelenthetem hogy 24órán keresztül utazni fogok. Csak reménykedhetek,hogy megéri.
Nem mondom hogy a legkényelmesebb megoldást választottam, így viszont súlyos 10ezreket takarítok meg. Család EUR100-val járul hozzá az utazásomhoz, amit csak érkezéskor fogok megkapni. Jogos, senki sem küld egy idegen embernek pénzt. Nem adok ötleteket de sokan csak elkérik a pénzt,és sosem érkeznek meg...
A lényeg, hogy holnap már nyugodtan fogok aludni..Bár kicsit félelmetes belegondolni hogy durván 2hét múlva már indulni fogok.
Munkahelyemen reményeim szerint vasárnap végzek,így marad kemény12-13 napom, amit a családdal és barátokkal tölthetek. Már most be vagyok táblázva. A sok-sok "búcsú-party" (köszi csajok:)), a nagy bevásárlások és pénzszórások, rokonlátogatás..mind mind rám vár.
Pár hete még azt gondoltam hogy ezt a nyári melót hetekig tartó alvással fogom kipihenni, de ennek a tervemnek most lőttek. Egy percet sem akarok elpazarolni alvásra,minden időt ki szeretnék, ki kell használnom amíg itthon vagyok.
Boldognak kellene lennem, hiszen most válik valóra egy régi álmom, viszont mivel mindig is erre vágytam.... és most megvalósulni látszik... mi az amiért ezentúl harcolhatok?
Kicsit talán erősnek hat hogy harcolni..de ne higgyétek,hogy olyan könnyű volt.Mostanában mást sem hallok, egyedül a nagy világba?nooooormális vagy Te?Ennyi pénzért? blablabla
Igen,én élni akarok, és nincs bennem félelem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése