2010. október 24., vasárnap

Cork city es az elso party

A varosrol
Irorszag masodik, az Ir-sziget harmadik legnagyobb varosa Dublin es Belfast utan
Irorszag delkeleti reszen helyezkedik el,a Kelta tenger partjan, a Lee-folyo torkolatanak kezdeten
2005ben Cork volt Europa kulturalis fovarosa
Nevezetessegei kozt van Cobh kikotoje, ez volt a Titanic utolso megallohelye is, mielott vegzetes utjara indult volna


Szombaton Sophiaval elindultunk a varosba. Busszal is csak 30-40 perc, hamar ott voltunk.
Hetvegen mindig nagy a tomeg a varosban.Rengeteg fiatal van az utcakon.
+ A lanyok-jellemzoen a 11-12eves korosztalytol kezdve- hatalmas tulzasokba esnek.Mindegyik arcan ott van a min 2kg make up, es amitol a legjobban egyformak lesznek, a tupirozott de egyenesre vasalt haj.Ez meg nekem is sok volt..

Buszrol leszallva kedvenc boltunkba, a penneys fele vettuk az iranyt.Szegeny Sophia hamar feladta, szolt hogy siessek, kint megvar. Engem kozben elkapott a hev, igy 30perccel es 8 nem fogadott hivassal kesobb visszajott ertem, de mar nem mert magamra hagyni. 3felsot es egy cipot igy is sikerult vennem.

Mivel aznap meg nem ettem semmit muszaj volt a legkozelebbi kajaldas helyre bemennem. Ha jobbra, ha balra indultam, az elso amit meglattam a meki volt. Ok,sebaj, nem csalodhatok. Az adagok nagyobbak, a cola rosszabb amugy semmi extra. Egy big mac menuert majdnem 9eurot fizettem.

Kesobb korbejartuk a kornyezo kis utcakat, par kepeslapot es kozmetikumot meg vettem.A legkisebb boltban is hatalmas kepeslap valasztek van.Elkepeszto:) aztan a nap vegen azt mondtam nha nheeem, tobbet nem kolthetek.jha,hat perszeee:)

Kezdett sotetedni, elindultunk egy igenyesebb vendegkorrel rendelkezo pubbot keresni.Egy hidnal megallva keszitettunk par fotot:




                                            
Rengeteg pubb kozul tudsz valasztani.A gond talan csak az volt,  eleg koran volt, igy a legtobb hely ures volt,vagy csak a focimeccset bamulo idosebbekkel volt telle.
Vegul egy szinhaz melletti hotel barjaban kotottunk ki.Leultunk Sophia kikerte a szokasos dietas colajat,en viszont a kedvenc italomat vodka-red bullt kertem.Egy nehez het utan elkepesztoen jol tud esni:)
                                 


                               

Aznap estere egy bulit is beterveztunk,igy megkerestuk a mosdot ahol at is oltoztunk.Jo kedvem volt, az elso bulim Irorszagban;)
Pincer fiut megkerdeztuk hova erdemes mennunk.O nem csak elmagyarazta, de meg terkepet is adott, es piros X-ekkel bejelolte a legjobb helyeket.

A valasztasunk vegul a Havana Brownsra (http://www.havana-browns.com/pop.htm) esett.Kesobb kiderult itt vannak a legnagyobb bulik a varosban.Nem csalodtunk:)
9korul mar ott is voltunk,leultunk ingyen epres sort osztogattak.nyamiii.

                                           
A zene eleg fura volt, egy szamot sem ismertem.Inkabb retro feeling volt.Majd 11kor beindult az elet.A pultnal osszeismerkedtunk 2pasival.Az egyik boldogan ujsagolta neki van magyar baratja,egy bizonyos Tamas.Hat hiaba, a magyarok mindenhol ott vannak:)
A lenyeg hogy ok mar tobbszor jartak itt es mondtak hogy egy szinttel feljebb meg jobb zene szolt. Felmentunk, szerencsere biztonsagiakkal nem talalkoztam, oda mar 21ev volt a korhatar,,igy sikerult belognom.A beleponket a fiuk kifizettek, meg az italunkat is az est hatralevo reszeben.Szoval tenyleg jobb volt a zene,nem sok ujat hallottam kb olyan szamok mentek mint itthon.A hangulat nagyon jo volt,rengeteg ember tombolt egyutt azon az esten.
A lanyok kb ugy voltak feloltozve mintha balba keszultek volna.Igazan fantasztikus erzes mikor a 10centis magassarku cipojukkel rad taposnak.

                                             

A bulinak persze akkor lett vege,amikor a legkevesbe sem szamitottam ra.A buszunk csak reggel 8kor indult,szoval volt meg 5-6orank,fogalmunk sem volt mit csinaljunk.
Disco elott rengeteg hazibuli meghivast kaptunk, de ok nem voltak valami megnyero arcok..Az elso a biztonsag gondoltuk.Meg egy arab is odajott milyen szep a szemem a 3. mondata pedig mar az volt menjek vele Dubaiba..Hahha.Vicces figura volt
Egy meki elott ulve vartuk a reggelt,gondolkodtunk mit kellene csinalni, faradtak voltunk..hat nha meg a hideg.Belebotlottunk egy aranyos kis tarsasagba,epp szulinapot unnepeltek.
Meghivtak a hazibuliba, mi elmentunk.Nagyon jol elbeszelgettunk, nagyon baratsagosak voltak velunk.Az egyik sracnak par magyar szot is sikerult megtanitanom.A legnehezebben a hogy vagy? ment..Rengeteg variaciot hallottam  hanyfelekeppen lehet kimondani.
1oracskara el is aludtunk, majd elbucsuztunk es a elmentunk egy mekibe reggelizni.A pancakes nem lesz a kedvencem.Az arab kavejuk finom volt, viszont sikerult is leontenem magam egy picit.Pont a feher nadragomban voltam.Gyonyoruen neztem ki, a buszpalyaudvaron siman elvegyulhettem volna a csovesek kozott xD nha jo,azert neeeeem..
9korul Fermoyban voltunk, ahova a hostapam jott ertunk.
Gondolhatjatok hogy a vasarnap hatralevo reszet agyban toltottem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése