2010. október 11., hétfő

Az ir posta

Ennyi ido utan sejtem, hogy nem epp ilyen bejegyzest vartok tolem, de azert megjegyzem irom piszkozatba folyamatosan az elmult hetek torteneseit.
Tortent,hogy kiutazasom elott egy nappal a laptopon felmondta a szolgalatot.Reggel meg jo volt, este akarom bekapcsolni, se kep se hang. Maradt 24oram hogy csodat muveljek, kepzelhetitek milyen erokkel kerestem azt a valakit, aki hipp-hopp, ismert visszahozza az eletbe. Hat tul sokat akartam, igy szombat hajnalban nehez szivvel, de bye bye-t mondtam neki.
A kovetkezo heten mar szervizben volt, nagyobb volt a baj mint hittem, de nehany hettel es par uj alkatresszel kesobb mar mukodokepesnek nyilvanitottak.
Mult heten kedden postara is adtak. Nem biztunk semmit a veletlenre, a kis gepem akkora dobozban fog erkezni, mint amekkora a nagy borondom.Biztositast is kotottunk ra, es remenykedtunk benne nem fogjak ossze-vissza dobalni mire ideer.
Persze, itt a kulcsszo az ideer,megerkezik,megkapom, atvehetem.
A postanak van egy nagyszeru szolgaltatasa, miszerint a weben nyomonkovetheted vonalkod alapjan,eppen hol van a csomag. Kedden delutan feladtak, csutortokon reggel mar irorszagon volt.Ma hetfo van, azaz 5nappal kesobb sem tudok rola semmit. A web szerint a tolunk 10km/re levo kisvarosban van, de a fermoy-i posta szerint naluk nincs.
Tolunk eleg messze van a helyi post office, setaval kb 1ora.Ma mar annyira ideges voltam, hogy babakocsistul is odaertem 20perc alatt. Sorry,nem tudok segiteni,biztos nem ide jott a csomagod,ez egy kis posta. OK,koszi, akkor kitol kerdezzem ha nem toletek.
A tomor rovid velemenyem: ba*d+ ir posta
Hostanyam holnap meg megprobal telozni, mivelhogy azt a verziot is hallottam,. hogy a kezbesites sikertelensege miatt utban van hazafele.Szoval megprobalja elintezni,hogy ne haza, hanem visszakuldjek.
De amugy kerdem en, mi az hogy sikertlen kezbesites??Annyira biztos voltam benne,hogy ma mar megkapom, hogy 1oraig meg wc re sem mertem elmenni, nehogy akkor jojjon a postas,es nem hallom a csengetest,es tessek.
Egy jo tanacs.Kulfoldre csomagot csak futarszolgalattal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése