2010. október 24., vasárnap

ESL= English as Second Language

Mindenkeppen szerettem volna iskolaba jarni.Mikor meg otthon voltam 2helyet is kineztem.Az egyik a Fermoyban levo ESL kepzes, a masik pedig a Cork University tanuljunk meg arabul kurzusa.Kulonos vonzodasom van az arab kulturahoz, imadom az eteleket, a szokasokat es baromira hidegen hagynak az eloiteletek.Igen,sajnos kaptam hideget is meleget is ez miatt. Nagyon sok arab baratom van (azert most en sem a keletinel levo penzvaltosokra gondolok:)), igy tenyleg belelatok az eletukbe, es azoknak is ezt szoktam tanacsolni akik csak a terroristat latjak bennuk,hogy gyertek,en osszehozok egy talit de eloszor az embert ismerd meg, es csak utana itelkezz...Kiabrandito
A lenyeg, hogy sajnos ez nem jott ossze mivel 6kor kezdodott volna, a munkanak fel6kor van vege, eselytelen lett volna hogy odaerjek.Bar kaptam egy igeretet,hogy kov, felevben elkezdhetem,vh megoldjuk.khhhm.

Az ESL kepzes minden csutortokon fel8-fel10ig tartott.Nem voltuk sokan a csoportban 2-brazil,1-lengyel es 1nemet rajtam kivul.Aranyosak voltak,mindenkivel sikerult osszebaratkozni.A tanarno egy vicces vidam egyeniseg, jol elmagyarazta a dolgokat.Kicsit meg is lepodott mikor meseltem hogy en sosem tanultam az angolt iskolaban-csak a kulfoldi barataim segitettek benne.Hat meglettem dicserve:)
Sokkal egyszerubb igy nyelvet tanulni mint otthon ha magyarul magyaraznak.Mivel ra vagy kenyszerulve hogy megertsd, sokkal konyebben meg is jegyzed.
Elso alkalommal bemutatkoztam, My name is Dora..A tanarno azota is Dorothynak szolit.Ajj.cuki persze,na de kerem.
Heti 15eurot fizettem erte, de mindenkepp megerte.Nem is olyan huzos ez az ar, kb m otthon 1magantanar.
Fel10korul vege van,megyek mosdoba.Mindegyik fulkehez kulon szamzar van.Logikus.
A kozelben van egy nagyobb bolt ami 10ig nyitva van,igy ott szoktam bevasarolni.Bar hetvege fele alt.ban mar felelem a penzem, igy alt.ban csak edesseget szoktam venni.Elszivok par szal cigit,es jon is ertem hostapam.Azert rendes tole hogy mindig hoz-visz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése