2011. március 20., vasárnap

3 weeks in the paradise city

Az utolso bejegyzesem a hazaerkezesemrol szolt. Most megosztom veletek az itthon toltott 3het emlekeit:)

Hetfon reggel 8korul ebredtem Pesten Livia nagymamajanal.Lecsekkoltuk meg egyszer a vonatom indulasat, majd mivel kb 5perc setara volt a nyugati elindultam megvettem a jegyem, elotte valtottam forintot.Hihetetlen erzes volt ujra latni.Kicsit furcsa is.
Mivel Irben kaptam tel.kartyat csaladtol, de azt indulas elott vissza is adtam, igy sajnos kartya nelkul maradtam.Kerestem egy t-mobilt, majd kb 20perces sorbanallast kovetoen vegre en kovetkeztem.Termeszetesen se szemelyi, se lakcim kartya nem volt nalam.Tiiiiipikus:)
Visszamentem nagyihoz ebedeltunk, paprikas krumpli volt a menu.Vegre valami magyar kaja.Kicsit meg pihiztem es elindultam Keletihez.Az utcan kb mindenki megbamult hogy tudtam osszehozni ennyi cuccost:)
3taska, 2kez..Igencsak bajban voltam.A legkisebbet ratettem a legnagyobbra, de kb minden 3.meter utan bummm leesett.Vicc.Szerencsere 2utcaval kesobb megpillantottam egy taxit, aki utkozben elmeselte csaj-fogo praktikait, en mpedig 1-2 otlettel meg kisegitettem..
Kb este 3/4 7 korul ertem PECSre. mert nekem ez a paradicsom varos;)

Meglepetes
Az hogy eljottem nagyon hirtelen tortent.SENKI sem tudta hogy mar itthon tartozkodom.Szuleim tudtak a penteki beszelgetesrol, de arrol nem hogy szombat este mar a jegyem is megvolt.Es hogy talallla vasarnap este megerkeztem.

Ott alltam este 7kor a vasuton.Gyors telo baratomnak, nem fogod elhinni epp hol vagyok, raersz?:)
Nagy volt az orom.
Az elso hetem vele tolottem.Nagyreszt.Pecsett rengeteg baratom, ismerosom lakik, minden napra szerveztunk valamit.
Eszmeletlen feludulest volt ez a het mind lelkileg, mind agyilag.Nha es ami a legtobbet jelentett, gyerek nelkul:) Be nem allt a szam, vegre mondhattam ami epp csak az eszembe jutott, nem kellett gondolkodoba esnem mire kinyogtam egy hosszabb es nyelvtanilag bonyolultabb mondatot.

A heten erot vettem magamon, es e-mailben tudattam a csaladdal is hogy mi a helyzet.Huuuu, meg most sem hiszem el hogy lehettem ennyire felelotlen es onzo:S:/
Pentek este baratom kikisert vonatra,es hazafele vettem az iranyt.Sosem felejtem el..Hugom vart a vasutnal a baratnojevel.Nem lakunk messze, mikor utcankba ertunk apu is elindult felenk,hallotta a borondok hangjat:)
Isteni erzes volt otthon lenni, komolyan lestek minden kivansagom.Nekem a legnagyobb ajandek nyilvan az volt hogy veluk lehettem es anyukam foztje...nyammnyamm.
4egesz napot tolottem el veluk.Nagyreszt alvassal tolottem, ez ugye Pecsett kimaradt.Huu de nagyon bantam:D

2.het
Hetfon a legjobb baratnomhoz utaztam Marcali citybe.Mar 7eve a legjobb bnom, mindent tud rolam.Sajnos nem sokat tudunk talalkozni,de mindig ott folytatjuk ahol abbahagytuk.Ez a tokeletes baratsag:)
Ezen a heten sem csinaltam tul sok emlitesre melto dolgot,szimplan csak szorakoztam.Kavezasok, barati osszeruccanasok.Kell ennel tobb?
Jha, es vettem egy telot is.De persze kartyam meg mindig nem volt.Logikus megoldas valoban.
Csut.n egy kis gubanc tortent baratommal, nyilvanvalo, addig tul jol ereztem magam:D
Igy bnommel megbeszeltuk lemegyunk hozza Pecsre,beszelni akartam vele, de kellett a bnoi tamogatas.Egyertelmuen lekestuk az utolso buszt, igy egy nagyon kedves ismeros felajanlotta hogy elvisz kocsival.Adtam penzt tankolni, vettunk egy kis "lelekerosito vodkat"es indultunk is.Nha de, igy is majdnem 3ora volt az ut.De a hangulat megvolt.4csaj egy tipikusan csajos kocsikaban.Uvoltott a sky and sand...Huuu azota is ez jut eszembe errol a szamrol.Utkozben megalltunk egy kaveval egybekotott pisi szunetre.Este leven mar csak inkabb kocsmak voltak nyitva, a bent tartozkodo tipikusan alkoholista feju kozepkoru ferfiak odavotlak erkezesunkert.Siettunk ahogy csak tudtuk,annyira nem dijaztuk.Par korre meg is invitaltak, de hat nha..Nem allunk le minenkivel:)

Este 10korul megerkeztem Pecsre, csak a csajokat sajnaltam,akiknek meg vissza volt a hazafele ut.
Baratom nem igazan dijazta mit meg nem tettem azert hogy eljussak hozza,de vegul is kibekultunk.Masnap delelott indultam volna vissza Marcaliba.De nem birtam volna ki ezt a tavot busszal.Szinten itt lakik a keresztanyum, igy hozza mentem.Majd masnap haza Berzencere.

Ismet nem sok idot toltottem otthon, a cuccom miatt vissza kellett mennem Marcaliba, es mert.......Irany vissza IRELAND:):)
Errol majd kesobb:):)

3.het
Az utolso hetem MAGYARORSZAGON.Vegyes erzelmek.Egyreszt keszultem a visszautra, de izgatott mar nem voltam.Tisztaban voltam vele mire szamithatok.Nha es persze az elso repulesemen is tulvoltam.
Kedden feljottem Pecsre, baratnommel talalkoztam,estere pedig beszerveztunk egy bulit.Nagyooooon jol sikerult.Es elveztem hogy nem kell allandoan kiszaladgalnom dohanyozni:)
Valoszinu az alkohol hatasara,de azt ereztem muszaj 1telos traccspartit folytatni baratommal hajnalban.Nagyon megnyugtatta a tudat hogy en epp egy buliban vagyok becsicsentve.Mondanom sem kellett hogy ezek utan muszaj volt elmennem hozza.Meglepi hajnal 6kor:):)
Masnap vissza keresztanyumhoz, majd haza.
Hazaerkezesem utan mar csak aludtam es osszepakoltam ismet a nagyborondot.Indulasra keszen:)
Pentek reggel felutaztam pecsre, ott szalltam at az IC/re Bp fele.Es a vonat ut alatt megint ramkoszontott a szerencses veletenek sorozata:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése