2011. március 28., hétfő

Az elso nap

Szombaton idoben felkeltem, azt mondtak 10korul szeretnenek indulni.Nem voltam valami kipihent, ez amugy a mai napig hianyzik,egy kis lustizas..De hat vmit vmiert...
Eleg sok cuccot vittunk le anyukanak, nem keves ido volt mig mindent osszeszedtunk es bepakoltuk a kocsiba.
Az utolso forduloban anyuka occsevel mentem le, es csak annyit mondtam, igerem nem fogok gyerekek kozelebe soha,es halas lennek ha nem emlitene a dolgot anyukanak,de most muszaj ragyujtanom, igy is epp elegge izgatott vagyok....Meglepetesemre azt mondta ne aggodj, en is titokban szivom, de ne mondjam el senkinek:D Mar van egy kozos titkunk:P
Egy kis kesessel ugyan de sikerult elindulnunk.Vegig autopalya, igy is 3,5ora az ut.Egy darabig beszelgetunk, utana indiai zenet hallgatunk, majd mikor mar kezdtem unni bedugtam a fulhallgatot es probaltam egy kicsit pihizni.
2-3ora kozott megerkezunk.A latvany sokkol.4-5no a konyhaban,tipikus indiai ruha, a nagyi egy samlin ulve pucolja a zoldseget, a tal a foldon.Igaz lattam anyukat kepen mar, de eskuszom ott nem tudtam eldonteni ki kicsoda.Ledobbentem.Adtak ennni, megmutattak a szobam, es kb egyedul is hagytak.Nem erre szamitottam, es val.szinu az a 3het is sok volt otthon, nehez valtani.
Gyerekek meg alszanak, en a borondbol pakolgatok.Gyerekek vegre felebrednek, es lemegyek.Omg, olyan edesek.Ugye ezelott egy kisbabara kellett vigyaznom, most meg az is fura volt hogy ok mar beszelnek, es tudunk jatszani.:)Rogton osszespanoltam veluk, semmi gond nem volt.
Kiscsaj egy cukibogar, hozta a kis cipojet segitsek felvenni.Es meg azt is elmagyarazta hogyan szereti megkotni.
Kisfiu alapbol nagyon felenk, de o is nagy erdeklodessel fogad.Anyuka meg is jegyzi mennyire orul es milyen jo dolog hogy vele is azonnal megtalaltam a kozos hangot.
Elkezdunk oltozkodni.Apuka testvere szinten a varosban lakik, es az o kislanyanak a szulinapi zsurjara keszultunk.Kislany hercegnonek oltozik, kisfiun vagany bordzseki.Imadom oket oltoztetni.
Bepreseljuk magunkat a kocsiba, volt +2fo is..De megoldottuk, meg szerencsere hogy csak par perc kocsival az ut.
A zsur.Kislany most lett 2eves,de en ilyet meg nem lattam.Siman irigyeltem a bulijat:)2torta,rengeteg ajandek, bufeasztal a vendegeknek.Nha meg a rengeteg gyerek.Tipikus party volt,mint a filmekben.
Probaltam ott is segiteni pakolgatni, talakat kivinni.A kaja nagggyon finom volt, vagy 10fajta kozul tudtal valasztani.Majd kozosen elenekeltuk a happy birthdayt.
Ebben a csaladban is van au pair, Anja Nemeto.bol.Vele is beszelgettem,szamot is csereltunk.
Sikerult az egesz csaladot megismerni rogton az elso napon.Gyerekek 8korul befaradtak, irany haza.
Apuka is megerkezett,kezet fogtunk es udvozoltuk egymast.Rola tudni kell hogy hihetetlen egyeniseg.Fantasztikus humora van.Oorvos, en pedig anyukaval vagyok otthon a gyerekekkel.Akkor meg anyuka terhes volt,a 8.honapban jart.
Osszegezve:
Rogton az elejen megmutatkoztak a kulturalis kulonbsegek, de nagyon erdekes mindig figyelni az uj dolgokat.
A kedvencem pedig az etel volt.Anyuka kezdetben minden vacsorat ugy kezdte hogy elmagyarazta epp mit eszek:)
Ugy erzem jo dolgom van veluk.

Az elso kepem a gyerekekkel:



U.I
Egyik este sikeresen feltoltottem mind a 6honap kepeit Picasaba,de sajna nem talaltam meg hogyan tudom kirakni az oldalra.Ha esetleg van valakinek valami jo tanacsa azt megkoszonnem, es akkor hamarosan jonnek a kepek:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése