2011. március 28., hétfő

Nincs megallas

Szerintem ti is tisztaban vagytok vele hogy nem a legreszletesebben fogom leirni az elmult 4honap torteneseit, ezert csak a fontosabb dologokat emelem ki.Remelhetoleg mire visszaerek behozom a lemaradast, es igy mar naponta jelentkezhetek a legfrisebb infokkal.Most epp a 3hetes szabadsagom elvezem:P
Elso korben kezdenem a

Hetkoznapok az uj csaladdal, 
                        avagy hogy birkozz meg a toled leheto legtavolabb allo szokasokkal




Par nap alatt sikerult atallnom az uj eletem ritmusara,valoszinu akkor meg telle voltam energiaval.
Valahogy igy nez ki egy hetkoznapom:/Fogalmazhatunk ugy is hogy a minennapjaim, hiszen en hetvegente is melozok.Kezdetben ettol a tenytol meg nem masztam a falra, kibirtam, de ahogy telt az ido en is eljuottam a melypontig.../
Altalaban 8:15kor kelek, fel 9re mar lent is vagyok es irany a suli a kiscsajjal.Tulsagosan fel van porogve, utkozben enekelunk, repulogepeket nezgetunk (kb 30percre van a Shannon repter, nagyon alacsonyan szallnak a gepek) vagy kiscicakra vadaszunk.Vele sosem lehet tudni, vicces es kiszamithatatlan a kiscsajom.
Gyors ledobom suliba, en visszaspurizok.Nha jo,tulzasba ne essunk, szep lajtos setaval elvezem a reggelt:)
Mire visszaerek kissrac megreggelizik, engem is var a friss puria.
Puri: Egy indiai kenyerfele, nagyon konnyu elkesziteni.Hasonlo mint a palacsinta, de a tesztajaba fuszert is kevernek.

A reggelim


Eztutan elmosogatok, soprok, felmosok, mosok vagy epp vasalok.Amit eppen kell.Altalaban meg egy kis tv nezes is beleszokott ferni a delelottbe, anyukaval mindig nezzuk a Fashion Police-t.Mi is kipletykaljuk  a legnagyobb sztarok legcikisebb bakloveseit.Ez nekunk anyukaval nagyon megy.:)

Fel 12 korul szoktam vissza indulni kiscsajert suliba.Ez nem is igazi suli, inkabb nevezzuk elokeszitonek.Napi 3ora az egesz, de megiscsak segit a kiscsajnak.Belole elojon a kreativ enje, en pedig addig is lazitok.Kisfiut fel napokra le lehet foglalni azzal ha bekapcsolod a mosogepet, el sem mozdul mellole.:D

Mikor megyek kiscsajert alt.ban 1-2 dolgot is ram szoktak bizni.Fizesd be a csekket a postan, ugorj be gyogyszertarba, vagy vidd vissza a kikolcsonzott dvd-t.

Fel1korul otthon is vagyunk.Atoltoztetem gyereket, nekik gyors ebed, talan felora jatek is belefer.2korul elmennek a delutani alvasra, ilyenkor csendbe borul a haz.En ilyenkor szoktam netezni, elugrani boltba ha esetleg kell valami, vagy siman fogom magam es tentizek egy oracskat.

Legkesobb 4kor felkelnek, es indul a vegtelennek tuno jatekido.Szerintem mar a gyerekkorom osszes jatekat kiprobaltattam veluk.Fogocska,bujocska,agyon ugralas, gyurmazas, rajzolas, szinezes es stb stb.Sosem unjak meg.Bar a bujocskanal nem sok sikerelmenyem volt, valahogy nem ertettek a jatek lenyeget.Csak becsuktak a szemuket, elszamoltak 20ig, es mentek a dolgukra.Sosem indultak el megkeresni.Persze eloszor orultem magamnak, hahhha sosem fognak megtalalni..A dolog csak akkor lett gyanus mikor meghallottam a kedvenc mesejuk zenejet a tvben.hahhh

fel6-6 korul vacsora ido.Kislany kedvenc hadmuvelete hogy odafut hozzam, torkaszakadtabol uvolti hogy dinner-time,dinner-time, es csinalja minaddig amig le nem ulok.Vacsi utan kis pihi, ami mese nezesben merul ki.
Kiscsajom kitunoen hasznalja a youtube-t.Mondja mit szeretne nezni, es utana egy oran keresztul is kepes ott ulni es valtogatni a meseket egyedul.Pedig csak 3eves.

Ezutan felmegyek szobaba, probalkozom az msnnel, de 20perc sem tellik el mar ott allnak a szobam ajtajaban .Berontanak, a jobbik eset mikor kopognak is elotte.De mar felkeszult vagyok, nem okoznak meglepetest.hhh

Kepesek egy este hadszinterre valtoztatni a szobam, es ezt mindennap megteszik.Sokszor 10ig, 11ig is nalam vannak.Nha de kerlek,en mar faradok.
Ez az oka annak,hogy sosem volt idom baratokkal beszelni, blogot irni, mert reggeltol keso estig gyerekekkel vagyok.

Ez a legdurvabb szokasuk,amit sosem fogok tudni megerteni.Miert kell egy 2 es 3eves gyereknek este 11ig fentmaradni?Miert nem lehet idoben lefektetni oket?Szegenykeimen en is eszre veszem hogy ez nekik sem jo,masnap faradtan es nyugosen ebrednek.Probaltam anyukanak is felhozni a temat, kemeny 2napig volt is fektetes 9kor.Csodalkozott hogy bar elmentek idoben,meg sem aludtak a gyerekek.Nyilvanvalo, hogy nem 2nap alatt fognak atallni.De tobbet nem probalkozott vele.....
.......es en szenvedhetek tovabbra is.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése