2011. március 29., kedd

Rettegett hetvege

Egeszen idaig ha meghallottam a hetvege szot a baratok,bulik es delig tarto pihi jutott eszembe rola.De mostansag egyet jelent a latogatoba jovo rokonok hadaval.

Kepzeljetek el egy nagy csaladot, ahol hatalmas az osszetartas, es rengeteg a rokon.Az egesz family Irbe emigralt, de meg mindig az otthoni szokasok szerint elnek.
Apukanak 6 testvere van.Az egyik fiutestver a varosban lakik, a tobbiek Dublinban es Cork Cityben.A tavolsag nem okoz nagy gondot, minden penteken valamelyikuk/ avagy az osszes, ahogy epp kedvuk tartja,autoba pattan, es irany Limerick az en kicsi csaladomhoz nha meg az au pairhez csak hogy egy ujabb feledhetetlen elmennyel ajandekozzanak meg minket.
Kulonosen 2szemelyt emelnek most ki, a tobbiek nem sok vizet zavarnak.De ok 2en kepesek az egesz vilagot felforgatni.
Apuka huga szinten orvos, gyermektelen es egyedulallo.Ezek a tenyek nem is lennenek tul fontosak, ha nem egy 40es norol beszelnenk aki minden szeretet,almat es remenyet az en kicsi hostgyerekeimbe olne.Ha megjelenik a szinen a kislany elfelejt mindent es mindekit, aminek orulhetnek is hiszen nekem az csak lazitas lenne, de nem, melle parosul meg egy olyan magatartas amit nem tudok megemeszteni.Gondolok arra hogy a kislany, aki nagyon szeret hirtelen elkezd veled ordibalni, ha fele kozeledsz uvolti hogy menj innen, es anyukaval szinten megteszi ugyanezt.A kis lelkivilagomnak igencsak rosszul tud esni, hiszen amig nem voltak kint barataim a kiscsajom volt az akit dedelgethettem, es igen bevallom, ha hianyzott a haza vagy rossz kedvem volt olyan jol esett megolelgetni.Nekem o a kis hercegnom:)
A testver elvezi a helyzetet, szerintem neha tulzasokba is esik.Multkor elmentek kiscsajommal 2en setalni, kisfiuval kesobb mi is utra keltunk.Veletlenul osszefutottunk, es mit hallottam?A kiscsajom anyanak szolitotta.Nem tudom eldonteni hogy ebben a testvernek is szerepe volt, vagy a kislanynak volt nyelvbotlasa.De semmin nem lepodnek meg.Hiszen a testver elkenyezteti, megfojtja a szeretetevel, idegenek elott-persze anyuka tavolleteben- sajatjakent kezeli.Persze ez mind nem is lenne rossz, de mostanaban igencsak komoly harcok folytak a csaladban miatta.A testver minden aldott hetvegen elvisz engem es a gyerekeket egy bevasarlokozpontba, es kepes rajuk 1nap alatt akar 100e ft-t is elkolteni.En ott vagyok, szemtanuja vagyok mindennek.Kesobb persze probaltam kimaradni a vitabol, de mikor elem allt anyuka, apuka es kertek modjam el en hogy latom a dolgokat, hiszen ott vagyok, nem akartam szepiteni,hiszen elsosorban nekem ok a csaladom, es nyilvan en is szem elott tartom gyerekek erdekeit.Igy esett meg hogy kenytelen voltam beszamolni arrol amikor a testver "elfelejti" a kisfiut, neki nem vesz jegkremet vagy jatekot mint kiscsajnak, es latom kisfiun ez nagyon rosszul esik neki.Ilyenkor kicsikem megfoja a kezem en felveszem o meg csak sir.Volt hogy inkabb a sajat penzem koltottem ra.
A lenyeg ez a helyzet nem tesz jot nekik, hiszen megszokta kiscsajom hogy mindent megkap amit csak akar, ezert ha velem vagy szuleivel van es nemet mondunk neki,kepes orakon at tarto hisztizesbe kezdeni.

A masik szemely akirol erdemes meg par szot ejteni az a nagyi.Tul van a 70en, de abban a hitben el hogy o fogja ossze a csaladot,nelkule nincs elet.Mindenhol ott van es mindenrol tud.Kedvenc szokasa koze tartozik engem is a csicskajanak nezni.Csinald ezt meg, meg azt is,de a taskam se felejtsd el felhozni.Nem koszi, en ebbol nem kerek.Szivesen segitek, de engem senki ne ugraltasson kedve szerint.Koszonom.
Nehany sztorit is meselnek.
O is szeret vasarolgatni nekunk, multkor haza allitott egy szennyestarto kosarral.(minek? van eleg) Mi nem is hasznaltuk, de kov. hetvegen kiscsajom kivontatta konyhaba,beleult, es elkezdtunk jatszani.Azonban egy ovatlan pillanatban a kosar darabjaira hullott szet.Termeszetesen nagyi ebben a pillanatban lep a konyhaba, es amint meglatja szeretet kosarkajanak darabjait hirtelen elonti testet a forrosag, es azt hittem par percen belul egy kisebb szelutest fog elszenvedni.Nem birtam idegekkel, ki kellett mennem furdobe tombolni, egy ilyet nem lehet megallni rohoges nelkul.De az eset csucspontja mikor masnap visszaallit egy GUMIszennyestartoval.Egeszsegere.
Vagy amikor imad rendezgetni.Multkor szetszedett egy egesz agyat..4en szedtuk ki a rohadt nehez matracot a keretbol,amig nagyi nagy erokkel tolta azt arebb.Nem tudtunk mire keszul.ok,sikeresen arebb mozditotta,-megvolt az vagy 3cm-t is- es utana meg vagy 10percig tartott visszaeroszakolni a matracot.Ok,feladat elvegezve, mi ertetlenul nezunk ra, de o kijelenti huuuuu, ezt megcsinaltuk.De mit?Kiderult melege volt es ezert akarta arebb tolni az agyat.Az a 3centi tenyleg megfogja menteni...

Megoldas?
Feltunoen ideges voltam minden ilyen huzas utan, ezt kesobb anyuka is eszrevette.Azota ha latja hogy a rokonsag egy hasonlo bevetesre keszul gyorsan ram szol, dori, elfogyott a tej hozz a boltbol.Majd odasugja, menjel, szelloztesd ki a fejed.Koszi.O megert engem.:)
A lenyeg hogy en ebbe nem szolhatok bele, nem az en dolgom.De mivel veluk elek en is kenytelen vagyok elviselni, es igenis merd azt kimondani, ha tul sok a jobol....

2 megjegyzés:

  1. Hát tudom, hogy irtón elcsépelt szöveg már de nem tudok mást mondani: kitartást!!! :)
    Amugy nagyon ügyes vagy... lazán fogod fel és okosan. :) Brávó.

    VálaszTörlés
  2. koszonom Angi::) Amugy most jovok csak ra ez a blogiras is konnyit egy kicsit a lelkemen, hiszen ahogy kiirom magambol a dolgokat meg is konnyebulok.
    most mar tul vagyok a felidon, egyre jobban erzem repulnek a napok, viszont egyre tobb minden kot oda,valahogy mar teremtettem magamnak egy "irorszagi eletet" is.
    Mindennap olvasom a blogod, es csak igy tovabb:):)

    VálaszTörlés