2011. március 20., vasárnap

My new hostfamily

avagy hogyan talaltam meg az uj hostfamilyt


Tudjatok az az ember aki egyszer mar megegette magat legkozelebb sokkal ovatosabb.Sosem szabad hagyni hogy eluralkodjanak rajtad az erzelmek.En gorcsosen ragaszkodtam az almaimhoz,pedig neha jobb ha hagyod hogy a dolgok csak ugy megtortenjenek.Igy szep az elet.A legjobb ha mindenki tanul a hibaibol, ez a recept ahhoz hogy jobb emberre valj.Csak merlegeld a dolgokat, es ragaszkodj az eredeti elkepzeleseidhez,ne erd be kevesebbel.

Mint azt mar tudjatok az elso csaladom 3nap alatt talaltam.Nagyon szimpatikusak voltak, de valoszinu meg varnom kellett volna, es nem egybol igent mondani es csak kesobb levelezni a feltetelekrol es megismerni egymast.Tisztaban voltam vele hany masik lany keresi a megfelelo csaladot, talan azt hittem nekem ok lesznek a legjobbak.De nyilvan kockazatot kell vallalnod,es nem elhitetni magaddal jobb nem jon.
Az akkori helyzetemet a balatoni nyari melo,az internet hozzaferes hianya is nehezitette.Akarhany e-mailt kaptam mindig apukam tajekoztatott,es intezt a dolgokat helyettem is.Ezuton is koszonom neki hogy mindenben tamogatott es mellettem allt.Nyilvanvaloan ok is feltettek,de igy hogy minden apro reszletrol tudtak, konnyebben utnak engedtek.

Mikor hazaertem mar akkor tudtam nem hagyom a dolgokat annyiban.Tulsagosan tetszett kint az elet.Nyilvanvalo nehez is volt,de csak az jart a fejemben (es meg mindig ez hajt) hogy mennyi mindent nem lattam, nem eltem at,pedig a lehetosegek vegtelenek.Ez altalaban altalanos, minidg tobbet akarsz.Akkor megismertem egy teljesen mas eletet,hianyzott.A hetvegi kirandulasok, de meg azok a vicces szituaciok is mikor nem ertettem az angolt..MInden:)

Ujra felregisztraltam magam az oldalra
es csak vartam......Viszont egy ujabb ponttal kiegeszithettem az adatlapom, meg pedig hogy mar voltam au pair.De furcsa:)

A legtobb csalad olaszbol, uj zelandrol es irorszagbol jelentkezett.Kicsit mar szigorubb voltam, es penzugyileg is alkudoztam.Most mar tapasztalatbol beszeltem, voltak elvarasaim.Sok csaladdal felvettem a kapcsolatot es csak vartam es vartam.
Vegul 3nagy eselyes maradt.
1.Amerika: nyilvanvaloan itt a hely motivalt.Semmi mas.A penz amit igertek nevetsegesen alacsony volt, es a vizum sem lett volna egyszeru ugynokseg nelkul.Okosan dontottem hogy visszautasitottam.
2.Olaszorszag: Problema, ismet egy falu/tanya nagysagu hely lett volna.Kizarva.Koszi nem.
3.Irorszag:Egyetlen problemam:Csalad from Pakistan,feltem a hatalmas kulturalis kulonbsegektol, es a masik.hogy ismet Ireland.Valami ujra vagytam.

Kerestem a kihivast, nem is en lennek.Vegul a 3.csaladot valasztottam.
Rengeteget leveleztunk, sok dolgot megtudtam az eletukrol, es a gyerekekrol.Nem volt meg au pairjuk.Ez sem tetszett tulsagosan, de hat ismet felraktam mindent egy lapra.

My new hostfamily
Hely:Limerick,Ireland
Gyerekek: 3 (3ves kislany-Zohra, 2eves kisfiu-Ameer es a legkisebbel anyuka meg varandos volt.)

Oktober leven emlitettem nekik a novemberi vizsgam, es mivel csak 2het mulva lett volna jobbnak lattam utana indulni.De ok ragaszkodtak az indulashoz ,es kesobb hazamegyek.= lefoglaltak es el is kuldtek a jegyem nov.re... 1jo pont:)

Indulasom idopontja: novemre 05 pentek.Legitarsasagkent a Malevot valasztottam.Nem szerettem volna tobbet a fapadosokkal probalkozni, sok volt a csalodas.es nem,nem vagyok sznob:D
1db 23kg/s poggyasz ingyenes, etelt-italt felszolgalnak, es hat..nha.Malevrol rosszat meg nem hallottam:)

A legjobb volt ez a 3het otthon, de belulrol hajt valami,mennem kell......









1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Régen írtál már... minden rendben veled? Én már nagyon várom az új posztot :)

    VálaszTörlés