2011. március 25., péntek

Back to Ireland

Pentek hajnali 5orakor indult a vonatom Pecsre.1etlen1 dohanyzo vagon volt az egesz vonaton, kenytelen voltam a sok munkaba indulo vasutas koze beulni.Aztan jott a kedvenc kalauzom aki megmentett:)
8orakor mar Pecsett is voltam, elmentem a keresztanyumhoz, tesom is nala volt epp.Gyors reggeli,kave,boltba menes es bucsuzkodas utan indultam is Pestre.A vonatom fel1kor indult, IC.Kenyelmesebb es nyilvan gyorsabb is mint a sima szemelyi, igy is 3ora mig felertem.
A vonat szinte ures, ennek ellenere velem szemben meg is ul egy idosebb holgy,aki megkerdezi csak nem a repterre tartok ennyi cuccal?De igen,telitalalat.Elkezdunk beszelgetni,kiderul o szinten..Kerdezem es onnan hova tovabb?Nha szerintetek???-Dublin:):)
yuppyupp.Gondoltam  meg is van az utitarsam.Az en gepem 19:15kor indult az ove 19:25kor.En Malevval,o pedig Air Lingussal..
Felerkezunk Pestre, o metroval utazna.Azonban szerencsere nem tart sokaig meggyozni a taxizasrol.(en ismet a nagyboronddel voltam)Leszallunk vonatrol,azonnal 20taxis betamad.Az egyikkel sikerul lealkudnom 5500-ra a tarifat, ami fejenkent is csak 2250.Jo uzlet volt:)
Fel5 korul mar Ferihegy 2A-s terminaljanal. Min 1ora becsekkolasig.Beszelgetunk,dohanyzunk.Kiderul nagy vilagjaro a holgy.
Csekkolas utan (es nem vagyok tulsulyos:D) ismet a dohanyzo helyiseg fele vesszuk az iranyt,majd 3/4 7kor megkezdodik a beszallas.Termeszetesen ismet ablakmelle ulok:)
Csinaltam videokat, mivel mar este volt sajna nem tul jo mnoseguek,de azert megosztom veletek:)

                                





fel10korul foldet is erunk.A csomagokra nagyon sokat kell varni, majdnem 40percig varakozunk.Vegul enyem is meglett.Az ilyen pillanatoknak annyira tudok orulni:D (Amugy ez az egyik ami miatt halalra tudom izgulni magam)
Mielott kilepek a tranzitbol meg 1szer felrehivnak a biztonsagiak, kapun at, borondot atvilagitjak.Amugy ezt nem nagyon ertem, ha egyszer mar valahogy eljutottam idaig....:P

Meg indulasom elott megbeszeltuk csaladdal, hogy anyika testvere fog varni a repteren, aki Dublinban lakik, igy nala tudom tolteni az ejszakat, es majd masnap kocsival levisznek Limerickbe.

Kilepek, egyertelmuen egy fejkendos not keresek.Sehol senki.Meg megyek egy kort, amikor meglatom a nevem egy tablara irva egy fiatal srac kezeben.HoppHopp.Meglepo:)
Odamegyek bemutatkozok,kiderul o anyuka occse, csak a masik testver nem tudott jonni.Gyors telo hostcsaladnak,igen,megerkeztem es taxit fogunk.
Csak bamultam ki az ablakon, es eszembe jutott a 3hettel ezelott azt gondoltam talan soha nem fogom ujra latni.Es tessek,ismet itt vagyok.Kozben anyuka testvere es a taxis rolam beszelget, valoszinu nem voltak tisztaban az angol tudasommal, es mikor kozbeszoltam igencsak meglepodtek.Nem szeretem az ilyet.:/

11korul lakasnal vagyunk, egy apartman a varoskozpontban, az uzleti negyedben.Nagyon szep:) 
Vacsival kinalnak,elfogadom igencsak megeheztem.A kaja amit a gepen kaptunk kimerult egy szendvicsben.
Tipikus indiai kaja,nagyooooon bejovos:)
Majd rakerdeztem Indian belul pontosan honnan jottek.-Pakisztan.Ahammm.Ahhammm.Hat jooo:D
Majd mikor eloadtam az arab kultura iranti szeretetem(ami persze tudom nem azonos az indiaival) de igencsak a szivukbe zartak.
Meg egy gyors net, jol vagyok es fekszek is aludni,hiszen masnap 10korul indulunk a csaladhoz.




                                                       




                                        


                                        



                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése